›› Galeria

MAR-MOT Sp. z o.o.

tel.: +48 61 436 22 38
fax: +48 61 436 63 54
GSM: +48 502 321 069

e-mail: marketing@mar-mot.pl
MSN: marketing@mar-mot.pl


System Zarządzania Jakością
zgodny z normą ISO 9001

więcej>>  


      Szczegóły konstrukcyjne

     Poprzez wprowadzenie modyfikacji przekroju pierścienia tłokowego polegających na dodatkowym kształtowaniu jego krawędzi można wpływać na zdolność przylegania powierzchni roboczej pierścienia do powierzchni roboczej cylindra. Zjawisko to określa się jako skręcenie pierścienia tłokowego. W zależności od położenia szczegółu konstrukcyjnego na krawędzi pierścienia skręcenie może być dodatnie (IF oraz IW), co spowoduje zwiększenie nacisku na powierzchnię roboczą cylindra dolnej krawędzi pierścienia, bądź ujemne (IFU oraz IWU), które to zapewni wzmocniony nacisk górnej krawędzi pierścienia na powierzchnię roboczą cylindra. Pierścienie tłokowe tego typu stosowane są w silnikach diesla oraz benzynowych, głównie jako pierścienie uszczelniające (ew. zgarniające).

NAZWA

OZNACZENIE ISO*

RYSUNEK

załamanie krawędzi zewnętrznych

KA

załamanie krawędzi wewnętrznych

KI

skos wewnętrzny górny

IF

skos wewnętrzny dolny

IFU

uskok wewnętrzny górny

IW

uskok wewnętrzny dolny

IWU

* ISO 6621/4 - Internal combustion engines - Piston rings - Part 4: General specifications


 
                    projekt strony artso.pl MAR-MOT Sp. z o.o. | ul. Czerniejewska 11 | 62-300 Września | Polska | tel. +4861 436 22 38 | fax +4861 436 63 54 | marketing@mar-mot.pl
 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
OK